Sunday, 28 February 2016

jus infiniti jus herba untuk kanser dan herba warisan













puan shahida kanser usus tahap dua testimoni dan penguna jus infiniti dan herba infiniti





puan syahida pesakit kanser usus tahap 2 yang lambat di sahkan doktor
bila di sahkan..pesakit telah menunjukan tanda sembuh cepat dan doktor terkejut pesakit pulih seperti biasa






































Sy shahida binti yahaya dari batu buruk,kuala terangganu,doctor tlh memberitahu sy brkemungkinan sy mghidap kanser usus slps 2x die endoscopi.sblm dpt brite bruk ni,sudah 8 bln sy menderita buang air besar berdarah,stiap kali buang air besar,akn ade darah berketul2,darah cair yg menitik nitik ,lendir hijau spt nanah dn lbh parah apabila membiarkan tanpa perubatan,lendir trsebut mjdi wrna hijau pekat kehitaman dn baunya spt perut ikan.lps 8bln,brulah sy rse sakit perut setiap hri,xde tenage,hri2 rse nk pitam .sakit perut tu makin parah ,sehingga sy dh ptus asa nk hidup dan berhenti kerja sebagai tenaga pengajar sebab sakit yang memaksa saya mengambil cuti yang panjang,mndgr pnglmn org lain yg potong usus tu,buatkn sy makin takut, dn sy nekad mesti cri inisiatif lain utk pulih tanpe mghrp kpd rwtn hospital sahaja.jd sy di perkenalkan herba oleh encik mohd zuhairi drpada jutawan herbs.dari situ lah sy diperkenalkan dgn herba ini.setelah 2bln mencuba herba ini,perut xsakit lg.sy begitu menghrapkn herba ini dpt membantu sy,dan setelah 3bln..darah telah berkurang apabila membuang air besar,slps 4bln...darah sudah tiada, dan lendir hijau makin berkurang...dn slps 5bln...sy rse trkejut apabila sy dpt buang air besar secara normal..tiada lg bau najis busuk,lendir hijau,dan darah yg keluar bersama najis...kali terakhir brjumpe doc ,doc mngesahkn lendir dn darah dh hlg,sy bgtau doc yg sy ade ambik herba ,doc ckp ini satu keajaiban,sb sy blom sentuh ubat hospital tp dh pulih.Syukurlah kerana sy berjumpe dgn produk ini,dn akn terus menggunakannya.terima kasih jutawan herbs dan sykur pd allah







tunang kepada cik atirah menghidap kanser paru paru tahap tiga 

doktor terkejut dan soal pemakan harian apa..makan ubat apa sebab nampak perubahan ketara ini adalah testimoni sebelum jus di hasilkan dan di buat herba berbentuk teh









































kanser limfoma tahap 4









































Saya hafizah abol dari kuching sarawak.






Anak sye Muhammad Haziq 14 thn tlh di diagnosis mhidap kanser hodgkin lymphoma tahap 4 & tlh mjalani rawatan chemotherapy yg pertama pd 21/11/015.Kesan dpd chemotherapy yg ptama anak sye tlh mdpt gastrik yg teruk,mnyebabkan dia mgalami muntah2 yg teruk shinggakan tpaksa dimasukkan ke wad.Badannya lemah,selera mkn pun xde.Alhamdulillah sye tlh menemui penawar kpd pnyakit anak sye yg tlh diperkenalkan olh Encik mohd zuhairi pengasas syarikat Jutawan Herbs.Kesannya sgt positif seawal hari pertama...badan anak sye dh xselemah spt sblmnya,dia dh blh mkn,xspt sblmnya...sye terus berikan anak minum jus Infiniti secara konsisten,nampak sgt anak sye dh semakin sihat,plg menakjubkan doktor yg merawat anak sye pun nampak perubahan pd anak sye,rambut anak sye pun lambat gugur x spt pesakit lain yg mjalani rawatan chemotherapy,hasil Ujian darah pun dh semakin ' cantik'Sekarang ni dh 2 bln lbh mgamalkan jus Infiniti,alhamdulillah anak sye semakin sihat & dh kembali bsekolah spt biasa & dh tggl di asrama spt sblmnya Sye bekalkn anak sye dgn Jus Infiniti,sye bharap anak sye akan sembuh sepenuhnya & sye akan terus berikan anak sye jus ni shingga dia sembuh & bebas dr kanser insya Allah, amiin...





........................................................................

gambar terbaru tahun 2017 bila adik haziq sudah sembuh kanser limfoma tahap 4













syukur pada allah....ya allah..aku bersyukur pada mu pesakit ku telah sembuh dengan izin mu ya allah...tidak dapat saya gambarkan perasaan...hanya air mata syukur yang mengalir...perjuagan kanser adalah perjuagan saya juga..walau saya cuma penjual dan pegasas syarikat tetapi perjuagan saya hendak melihat senyuman mereka kembali....hanya allah yang tahu hati kita..aminnn ku syukur pada mu ya allah









puan atiah kanser payudara tahap empat tanpa kimo dan tanpa operate




















Saya puan atiah binti abidin dari gombak setia,kuala lumpur

pada bulan 10 /2014 saya disahkan mengidap kanser payudara tahap 3.Tuhan je tau perasaan saya pd masa tu apatah lagi dr.menyarankan agar membuang payudara saya dan membuat kimoterapi .Bila difikirkan kesannya nanti saya cuba mencari alternatif lain.Macam2 ubat dan tempat rawatan yg saya cuba tapi keputusannya betul2 menyedihkan .Duit pun dah beribu habis .tapi mengenangkan anak2 saya bangkit dan terus mencari penawarnya .Sehinggalah saya tergerak hati untuk mencuba ubat dari en.zuhairi ni pada awal oktober 2015.Dlm 3 bulan pertama saya rasa ada sikit .perubahan .dr. cakap ketumbuhan di payudara saya menjadi7cm dari 8.4 cm sebelumnya.Saya gembira yg amat sangat ,rasa macam dah sembuh sepenuhnya.pada 22/2/2016 dr.sahkan ketumbuhan tersebut dah mengecil 2.7cm.Saya tak tau nak gambarkan kegembiraan saya dan bersyukur sangat2.Saya akan terus minum herba ni sehingga sel2 kanser hilang dari badan saya .Saya hanya mampu berusha disamping tawakal dan setiasa pasrah atas apa yg terjadi paling penting pengasas jutawan herbs selalu cakapkan jangan putus asa..beri ruang herba untuk berkesan dahulu.klau saya kanser tahap 4 sudah semakin sembuh ini pulak kanser tahap 1 2 3..pesan saya jangan putus asa dengan jus infiniti keluaran jutawan herbs.saya telah berjaya.tidak sia sia saya berubat dengan jutawan herbs,.seperti mimpi kanser tahap 4 saya semakin sembuh.syukur ya allah..aminn


          kes 4








puan rhasidah anak mengalami gejala leukimia.darah putih melebihi paras normal.selepas mengambil herba jus infiniti perubahan amat cepat terasa..tidak lagi demam sehinga 7 hingga 9 hari.tidak lagi alergik yang kerap bersin sehingga 20 kali sehari bersin




























PUAN FARAH AYAH DIA 
KANSER PARU PARU












PUAN SYARIFAH PESAKIT KANSER PARU PARU













ENC


ENCIK MUZAMEN MASALAH PARU PARU







































           Puan hidayah masalah dalam perut







































BATU DALAM HEMPEDU





Saya Sukrizal bin Idris dari Kepala Batas Pulau Pinang, pada november yg lalu,saya berasa sakit disekitar perut dan hulu hati.mulanya hanya gastrik biasa,semakin hari semakin sakit.saya telah pergi 2 dan 3 klinik dan doktor hanya mengatakan gastrik biasa.namun sakit saya semakin kuat.saya telah ke klinik pakar dan diagnosis mengalami penyakit batu dalam hempedu.saya diberi senarai pemakanan yang hanya boleh mengurangkan kesakitan.oleh kerana penyakit ini seringkali saya mengalami masalah angin yang banyak dalam badan,kerap sendawa, badan dan perut amat la tidak selesa hingga menganggu aktiviti harian dan tidur saya.Syukur dgn izinNya setelah saya mengambil jus infinity masalah saya kian pulih.Pernah sekali saya tersalah makan ,menu makanan ikan salmon grill dan kesakitan saya bertambah setelah saya selesai makan dan dengan segera saya minum jus infinity ini dan alhamdulillah saat itu juga sakit semakin reda.saya juga sebelum ini mengalami migrain yang tinggi dengan jus ini juga migrain saya kurang terasa.walaupun tidak hilang sepenuhnya,dengan penggunaan hampir 2 botol jus infinity dapat mengurangkan kesakitan saya alami.saya akan mengamalkan jus infinity untuk merawat penyakit batu hempedu saya hingga pulih sepenuhnya









SUAMI PUAN AZITA KANSER LIMFOMA (KELENJAR LEHER) DAN SEMINOMA (TESTIS) TAHAP 3

















ULASAN; SUAMI PUAN AZITA ADA MEMBUAT RAWATAN KIMO DAN MINUM JUS INFINITI SEMATA MATA TANPA LAIN LAIN RAWATAN.DARI PEMERHATIAN SAYA SELAMA RAWATAN DENGAN PESAKIT.JUS INFINITI KLUARAN JUTAWAN HERBS TIDAK MEMBERI KESAN BURUK PADA RAWATAN  KIMO MALAH MEMBERI LAGI KEKUATAN DAN TENAGA..TIDAK PANAS SEPERTI LAIN LAIN JENIS HERBA,TIDAK MUNTAH MUNTAH DAN BANTU MEMPERCEPATKAN LAGI RAWATAN KANSER DUA KALI LEBIH CEPAT BERBANDING RAWATAN KIMO SEMATA MATA..SEMUA DARI ALLAH,.YANG PENTING USAHA BERTERUSAN,.SAYA MOHD ZUHAIRI BIN NOORDIN SELAKU PEGASAS DAN PEMILIK JUTAWAN HERBS MENGHARAPKAN PESAKIT PESAKIT SAYA SEMAKIN PULIH DAN SIHAT..KITA USAHAKAN YANG TERBAIK INSYA ALLAH

























PUAN ROHIMAH BT CHE AMAT ayah dia sakit kanser usus tahap 2











Adik MUHAMMAD AIDIL IZZAT BIN MUHAMMAD ARIFFIN
PESAKIT KANSER BURKIT LYMPHOMA, B CELL PHENOTYPE STAGE IV( TAHAP 4 )

















SEDUTAN SETERUS DARI GRUP JUS INFINITI  MILIK JUTAWAN HERBS



































































BIAR GAMBAR BERBICARA..........HANYA ALLAH YANG SEMBUHKAN...SYUKUR....
UNTUK KETERANGAN JELAS BOLEH BERHUBUNG DENGAN WARIS PESAKIT DENGAN KEBENARAN DARI WARIS SENDIRI 016 302 8089 ENCIK ARIFIN UNTUK SEBARANG PERTAYAAN BERKAITAN KES ANAK BELIAU..MOGA DAPAT MEMBANTU HIDUP ANDA












ENCIK ISKANDAR MASALAH ULSER PADA LIDAH BERLARUTAN BERBULAN BULAN
















Anak puan uni hamimi kanser limfoma tahap 2































PUAN BAITI JANNATI PESAKIT PAYUDARA







AMIN SYUKUR PADA YA ALLAH










ANAK PUAN FARIDAH KANSER PARU PARU TAHAP 3 (GERM CELL TUMOR SEL KANSER DI DEPAN PARU PARU MEMBESAR 15 CM MENEKAN PARU PARU MENYEBABKAN SESAK NAFAS DAN MENYEKAT PENGALIRAN DARAH DI INJAP JANTUNG










PUAN KALSOM SAKIT GOUT




































CUCU PUAN MAZLI UMUR TIGA TAHUN  8 BULAN KANSER LEUKIMIA ACUTE  ALL  (ACUTE PRECURSOR B-CELL ALL
























































PUAN RUGAYAH JILANI PESAKIT KANSER PAYUDARA 3B SIZE KETULAN 10 X 10 CM








































Add caption



aminnn...syukur pada allah telah sembuhkan pesakit saya iaitu puan rugayah jilani...allah sebaik baik pemberi rahmat














ANAK ENCIK MOKLIS JANGKITAN VIRUS KENCING TIKUS























































PUAN NORIDAH MD DOM PESAKIT KANSER OVARI TAHAP 3 MEREBAK KE TYROID DAN LYMPH









































PUAN NOR SABARIAH PESAKIT ASMA




Puan Nor Sabariah
Pahang.




Saya mula minum Jus Juta plus sejak bulan JUN 2018
Setiap hari saya akan minum sebanyak 3 kali sehari.

Saya ada penyakit asthma sejak tahun 2008.Kira-kira selama 11tahun mengalami sesak nafas sampai sekarang tahun 2019 asthma saya makin berkurang dan hampir hilang.

Lepas minum Jus Juta plus dalam sebulan je sudah dapat rasa kesan nya. Kahak makin kurang,semput pun dh lama tak ada,kalau dulu bila bangun pagi,wajib sedut inhaler dulu...baru ok..tapi sekarang ni pagi2 xpayah sedut dulu...kadang2 terlupa yang semput dah tak ada.

Syukur alhamdulillah sekarang ni asthma makin berkurang, kalau dulu bila saya batuk,mesti saya semput teruk...sampai kena pergi  klinik semata-mata nak sedut gas.....tapi sekarang sejak minum Jus Juta Plus, saya tak pernah lagi pergi klinik sedut gas bila batuk.

Sebab batuk dan lelah sekarang ni tak seteruk dulu dah.

Kalau dulu setiap hari saya wajib akan guna inhaler...skrg saya guna inhaler bila perlu je..contohnya masa datang batuk sekali sekala...dulu saya batuk je mesti wajib pergi klinik sedut gas..tp sekarang kalau saya batuk,cukup sekadar guna inhaler itu pun untuk 2-3hari...tak perlu pergi klinik dah. Saya berharap dengan pengambilan Jus secara berterusan akan menyembuh kan asthma saya sepenuh nya.

Asthma saya agak teruk , sebab setiap kali bangun pagi,saya sampai merangkak pergi ke tandas,sebab nafas saya pendek......tak mampu berdiri tegak...tidur malam pun terganggu sebab selalu batuk (kerana cuaca sejuk)..
Bila anak-anak batuk,saya lah yg paling teruk kena..sampai tak boleh bernafas..nafas pendek..kahak banyak.....tidur malam pun tak boleh...

Sejak minum jus juta,banyak perubahan asthma saya ni daripada dulu..sekarang tidur malam dah lena..tak batuk2 lagi...kahak pun dah tak ada...semput pun dah tak ada...saya cuma guna inhaler atau ubat batuk lelah bila saya dijangkiti batuk je...untuk memudahkan saya mengeluarkan kahak... 

Jadual pengambilan Jus Juta Plus sehari yang saya ambil adalah sebanyak
3 kali sehari...pagi, petang dan malam.

Sekarang ni saya masih minum Jus Juta Plus dan makin bersemangat untuk pulih, kerja seharian dah lancar dan mudah kalau dibandingkan ketika sakit dulu. Bersyukur sangat kerana berjumpa dengan Jutawan Herbs, saya tak pernah terlintas akan sembuh dengan mana-mana produk dan saya ingat kan akan bergantung 100% dengan inhaler setiap hari.
















ANAK PUAN ZURAINI IBRAHIM









Nama saya puan Zuraini binti Ibrahim Anak saya Amirah 15tahun, start minum Jus Juta Plus sejak bulan januari 2019.
Sebulan dia minum 2 botol Jus Juta Plus.Anak saya ada masalah Asthma sejak umur 5 tahun tapi tak follow up hospital sebab tak nak bergantung dengan ubat hospital, saya hanya cuba cara traditional & jaga pemakanan dia.

Lepas minum Jus Juta Plus, besok nya saya tgk batuk dia berkurangan.
Kesan lain yang saya perasan pada ank saya ni, dia dah tak sakit dada lagi kalau batuk. Biasa nya dia akan batuk bercampur dengan sakit dada. Sekarang dia akan minum jus jika ada batuk.

Selama ni anak saya akan bergantung pada inhaler kalau ada batu teruk dan sakit dada. Tapi lepas 2 bulan minum Jus Juta Plus ni, anak dah tak pakai inhaler lagi.

Dulu dia tak boleh ambik benda-benda sejuk ,misalnya kalau minum ais blended, dia mesti sakit teruk.
Kalau sebelum ni dia batuk-batuk, saya akan bagi dia vitamin c dan omega3 je, lepas tu dalam seminggu batuk akan stop. Tapi lama kelamaan vitamin c dan omega3 macam dah tak bagi kesan dah macam dulu.Batuk tetap ada walau masih bagi.

Dari situ saya mula sedar ,asthma anak dah makin teruk, dia pula tak nak pergi klinik, sebab tu lah saya cari cara tradisional guna ubatan jus juta ni.

Syukur sangat sebab nampak kesan memulihkan asthma sedikit demi sedikit.














ANAK PUAN HANI UMUR 2 TAHUN 8 BULAN ASMA KRONIK























JUS JUTA UNTUK KANSER PARU PARU DAN LAIN LAIN JIKA KANSER PARU PARU MAMPU SEMBUH APALAH SANGAT SAKIT ASMA YANG KRONIK...LANGSUNG TIADA MASALAH UNTUK SEMBUH...INSYA ALLAH........

SEBAB SAYA HENDAK MERAWAT KANSER PARU2 PADA SAYA PESAKIT ASMA TERLALU MUDAH SEMBUH DENGAN JUS JUTA...SEBOTOL SAHAJA PUN SUDAH NAMPAK HASIL  TETAPI ANDA TIDAK MUNKIN AKAN TEMUI PESAKIT ASMA SEMBUH KALAU SEKADAR PRODUK BERASASKAN APRIKOT OR KELADI TIKUS...PADA SAYA PRODUK ITU LANGSUNG TIDAK BERKESAN....BUANG MASA BUANG DUIT...KALAU ASMA PUN TIDAK BOLEH RAWAT MACAM MANA HENDAK RAWAT KANSER KALAU KELADI TIKUS???.....









EN MOHD ASRI BIN AHMAD PESAKIT KANSER USUS TAHAP 2























En Mohd Asri Bin Ahmad
jitra,Kedah.
Kanser Usus tahap 2

Bila doktor confirm kan saya ada kanser usus, terus saya search google nak cari ubat @ penawar kanser.

Lepas tu saya dapat contact number En.zuhairi iaitu pengasas ubatan herba kanser jutawan herbs daripada blog nya.

Tak buang masa berlengah2 lagi, saya terus minum Jus  Lavoca dan Jus Juta Plus sejak bulan Oktober 2017 sampai sekarang.

Jus yang saya minum selama ni, 
Jus Lavoca    2botol, dan Jus Juta Plus 2botol. Total semua 4 botol jus saya minum dalam sebulan. 4botol untuk 1 bulan. Kira2 2 tahun dah saya ambik jus ni.

Saya pernah buat oral kimo dan radioterapy 25x, tapi kesan sampingan daripada kimo dan radioterapy ni alhamdulillah sy kurang rasa. Tak rasa lemah2 sangat, sebab sepanjang kimo dan radioterapy tu saya ambik jus macam biasa je tiap2 hari, selera makan saya bertambah2. So, saya x ada masalah untuk terus kan buat kimo ikut jadual yg doktor beri. Sebab darah cantik, dan badan x terlalu lemah berbanding jika x minum jus.

Saya pernah operation bulan mac dan pakai stomabag kira2 5bulan, bln 10 reverse stoma balik, Alhamdulillah tak ada masalah. Segalanya berjalan lancar jika badan sihat, rawatan doktor pon berjalan lancar, In sya Allah.
Berat badan sekarang pun makin naik , daripada 56kg skg ni jadi 59 kg. 

Syukur alhamdulillah.













sirosis hati tahap 3





















kanser gastrolntestinal stromal tumor jenis spindle type,high grade tahap 4




















alhamdulilah........





















Sebelum ini saya selalu mendiamkan diri bila pesakit bertanya pada saya..apa beza jus saya dengan jus jus atau ubat kanser yang banyak di jual dan pelbagai jenama antara bangsa yang kadang kala harga mencecah belas ribu atau puluh ribu sebulan atau ratus ringgit sebulan....

Saya ceritakan satu persatu kalau bahasa melayu saya menulis hancur maafkan sebab saya lemah bahasa melayu..ini cerita pengalaman saya...setahun lebih sebelum ini heboh orang tentang daun rerama...masih ingat lagi kan cerita ni ?..

Ingin saya katakana...cerita daun rerama ini benar..mula menjadi tidak benar bila resepi sebenar telah di hancurkan oleh sesetengah penjual yang membuat jenis teh untuk berubat kanser tanpa fahami sendiri apa yang mereka jualkan..sudahlah hancurkan resepi...bagi pulak testimoni milik orang lain dan menyelitkan keratan akbar tentang pesakit yang sembuh kanser sedangkan bukan mereka yang rawatkan dan orang dalam surat kabar itu yang di rawatkan  mereka...apa perbezaan nya??...

Jika kita mengkaji...yang ubat adalah daun dan bukan batang rerama...daun memiliki 13 sebatian bahan kimia..akar pulak 3 bahagian saja...batang pulak tiada apa apa ubat..

Soalan yang selalu di Tanya dan menjadi soalan mudah sahaja...banyak penjual yang menjual ubat kanser tidak tahu apa mereka lakukan...ubat yang benar Cuma bahagian daun seperti di gunakan encik kamarul petik sehelai sehelai untuk di buat ubat tapi di hancurkan oleh penjual kita yang mendakwa semua bahagian adalah ubat termasuk daun,batang dan akar sedangkan kalau sekilo rerama kering daun Cuma 200 gram,batang 700 ratus gram dan akar 100 gram...sebenar nya daun yang ubat paling mujarab tapi di masukan sedikit sahaja dan resepi menjadi hancur sebab itu tidak sembuh....ada pulak yang membuat teh rerama lagi lah tidak berkesan...ini kanser lah....bukan main minum teh petang petang...sakit kanser yang dasyat main rawat macam masukkan dalam air panas rendam rendam ja..tolong sedikit lah...kita bukan memain main...orang putih atau doctor rawat dengan kimo dan segala teknologi kau pulak rawat dengan uncang teh rerama atau rebus rerama....ubat belum kuat lagi sebab itu respi tidak tepat,..berbeza encik kamarul kekal kan resepi..tabik hormat pada nya cuma jus saya di buat perubahan untuk menguatkan lagi resepi dan mengukuhkan lagi herba supaya dapat berjuang tinggi untuk melawan sel kanser  dengan segala pengalaman dan kepakaran telah saya curahkan




Soalan ke 2 biasa saya di Tanya



Apa beza jus keluaran saya dengan apricot seed ???

Soalan ini agak melucukan tetapi menarik untuk saya olah...jika anda orang pertama pesakit kanser atau waris yang tolong beli untuk pesakit kanser pasti anda memilih apricot seed untuk kanser dengan slogan b17 untuk kanser dan macam macam....

Tetapi bayangkan anda pesakit kanser yang telah mengunakan bertahun tahun apricot dari tahap 1 hinggalah tahap 4 kanser tetap menaik dan laju pulak serta cepat apa perasaan anda..tentu anda akan gerun dan mula panik untuk mencari penawar dan kenapa saya cakap macam ini..saya akan terangkan 1 persatu pada anda...

Jika lihat pada apricot ramai penjual semua mendakwa mereka terbaik dan terbaik gred AAA AAA sume mendakwa gred AAA sedangkan harga apricot biji  mentah Cuma rm80 sekilo dan boleh di buat 20 botol kapsul dengan setiap kapsul Cuma di tukar lable sahaja harga boleh cecah ratusan atau ribuan ringgit untuk sebulan

Kalau bagus mesti tidak ada masalah kan ??....masalah nya bila makan kapsul tidak baik..maka kunyah biji mentah pahit pahit sampai 18 biji sehari untuk sembuh...belum sembuh jugak..ada dakwaan yang suruh buat suntikan apricot dengan dakwaan dapat sembuh dan sekali suntikan mencecah ribuan ringgit...kalau belajar sains...bila suntik...ubat atau cecair di suntik merebak atau mengalir dalam darah...jadi tiada guna suntik mahal2 baik makan apricot tapi kalau makan tidak sembuh nak buat apa...dalam 10 orang pesakit saya 13 orang akan mengaku penguna apricot bermula dari tahap 1 lagi hinga menjadi tahap 4...saya tidak berminat membuat kapsul apricot sebab kes ini lah..andai bagus mestilah ramai sudah sembuh..ini kalau setakat riuh rendah saja lebih baik tidak percaya...kita nak judikan nyawa sendiri buat apa..aprikot Cuma membantu itu pun sedikit sangat...tidak mampu lawan sel kanser...saya pun masukan apricot..Cuma buah penyedap rasa dan bukan biji..orang cakap ambil syarat...andai anda baru hendak beli apricot.....hu hu hu satu hari nanti anda akan sedar langsung tidak berkesan apricot..iklan saja lebih..kalau apricot bagus tidak lah muncul macam macam produk dari selain apricot...fikir fikir kan..buat ja survey sendiri..cari pembeli apricot Tanya pesakit yang memang makan apricot pasti semua tahap 4 jugak akhir nya..sebab bebab kalau bagus mesti sembuh....ini dari tahap 1 sampai naik 4 tidak sembuh sembuh..nak buat apa memang hampeh lah apricot...




Soalan ke 3



Apa beza ubat saya dengan makanan kesihatan yang dakwa nya boleh sembuh kanser contoh makanan antarabangsa....halo...tuan puan..makanan kesihatan macam itu 1001 penyakit dakwa mereka boleh sembuh...jantung lah..kencing manis lah..darah tinggi lah...kanser lah...apa mereka ingat sebotol jus segala penyakit boleh baik kalau boleh baik buat apa kat farmasi ada beratus jenis ubat untuk pelbagai penyakit...bukak kan mata anda luas luas...jangan di kaburi jenama asal dari mat saleh sume hebat.....kalau hebat kenapa ada mesin kimo ???.........sebelum beli survey dulu,..ribu ribu harga ubat import bukan jaminan berkesan....


mat saleh kalau ubat aprikot bagus contoh sebab rasa pahit kanser boleh terbantut..bunyi dah best dan menarik habis kenapa tidak makan buah tunjuk langit,akar seruntun atau hempedu bumi..buah peria ke itu pun pahit jugak kalau sebab pahit boleh kecut kan atau mati kan sel kanser habis sehari mahu makan sampai berapa ratus biji aprikot???.....mula lah pulak aturan 3 jam sekali makan 5 hingga 6 biji kapsul sehinga sebulan boleh sampai sehingga belas belas botol...sampai ribu ribu ringgit ..itu sume mengarut...itu ubat orang mati idea dalam ciptaan ubat penawar kanser..,habis orang jatuh lubang kita pun nak terjun jugak ke,...siapa saya nak bercakap semua ini ????saya adalah pemilik produk dan pegasas produk untuk kanser.saya berhak bersuara kalau ramai pesakit saya ramai yang sembuh jadi saya ada hak hendak tegur mana yang silap.....tuan dan puan ada masa yang banyak ke untuk bermain teka teki mencuba segala mak nenek ubat yang orang penah cuba tapi tidak sembuh...kita tidak ada masa semua itu dengan hari makin hari kanser makin meningkat dan cepat..bangkit lah wat keputusan tepat bukan main terjah ja berubat cara barat lah aprikot lah tapi keputusan hampeh


boleh kah dengan hanya kapsul aprikot harga mencecah ratusan atau ribuan ringgit boleh rawat dengan makan aprikot ??? hampeh dan mustahil startegi bisnes ja yang nak untung berlipat kali ganda....lupa kan benda alah 2 memang hampeh aprikot





SOALAN KE 4



APA BEZA JUS SAYA DENGAN UBAT UBAT KANSER YANG PELBAGAI JENIS YANG ADA DI PASARAN ATAU MAKANAN KESIHATAN YANG TURUT MENGAKU PENAWAR KANSER SEHINGGA KE

RIBUAN  RINGGIT ?..


JAWAPAN SAYA


jika kita bukak laman web kita akan temui macam macam ubat untuk rawatan kanser....

ubat rawatan kanser kita boleh bahagi kepada 3 atau 4 jenis yang ibu lah contoh daun rerama,durian belanda,aprikot,keladi tikus,ada jugak makanan kesihatan antarabangsa yang dakwaan mereka boleh ubat kan kanser...


dari pemahaman saya yang membuat uji kaji dalam bidang kanser dan ubat kanser.banyak pelangan akan membeli ubat jenama orang putih yang saya tidak mahu sebut dalam penulisan saya yang harga untuk sebulan dalam rm 400 lebih dan rm700 lebih ada yang rm8000 untuk sebulan dan ada yang sekotak rm180 tetapi perlu ambil banyak banyak kotak yang di dakwa makanan sell stim dan sebagai nya..tidak ada masalah hendak ambil apa pun..itu pilihan anda tetapi anda kena tahu sesuatu untuk merawat kanser sesuatu itu perlu lah ada bahan bahan kimia semula jadi yang mampu surut kan kanser...,kebanyakan herba atau makanan kesihatan barat cuma ada bagi cergas badan dan tenaga contoh sell stim...benda yang bagus untuk kesihatan tetapi tidak mampu surutkan kanser tidak percaya cakap saya ??


saya jelas kan lagi untuk tuan dan puan fahami ..kenapa saya kata bukan untuk ubatkan kanser sell stim...kita boleh dapatkan dengan banyak jenama yang mengunakan sell stim dan kenapa saya cakapa tidak berkesan...walau mereka ada testimoni pesakit kanser..testimoni mereka testimoni pesakit yang membuat rawatan kimo dan minum jus mereka dan mereka cakap telah berjaya rawat pesakit kanser dan kenapa saya tidak setuju pulak walau kira bagus  sedangkan saya pun banyak pesakit kimo dan minum jus dan kenapa saya hendak pertikai kan...di sini saya akan terangkan satu persatu pada tuan dan puan


ada perbezaan yang nyata penawar kanser dan makanan kesihatan biasa yang membantu pesakit kanser pulih semasa jalani kimo....beza nya makanan kesihatan biasa yang saya cakap kan sell stim or makanan kesihatan hebat yang harga hingga 8 ribu sebulan sebagai super vitamin cuma suport pesakit kanser untuk cergas sahaja tetapi tidak suport dari kecut kan sel kanser...tetapi apa masalah nya..masih tidak nampak kan ????saya akan terangkan lagi mendalam sampai nampak apa yang saya nak sampai kan masalah nya mereka salu mengunakan testimoni sembuh kanser dan oranag salah paham masalah nya pesakit yang beli ubat mereka yang mahal ribu ribu sebulan bukan nak buat kimo tapi harapkan ubat itu dapat kecutkan kanser....nampak kan di mana silapnya..mula lah ubat tidak berkesan ho ho ho....dan last sekali baru cari produk saya...


jadi apa masalah nya kalau say pun ada pesakit kimo yang buat rawatan sembuh....habis tidak sama ke dengan makanan kesihatan yang suport kimo untuk bagi cergas ????saya cerita kan...ubata saya berkesan untuk pesakit tidak buat kimo..bila kimo lagi lebih laju..apa beza dengan makanan kesihatan di atas tadi ?? beza nya kadang kala banyak kes pesakit buat kimo sampai peringkat kimo tidak berkesan walau level tahap tertinggi dan pesakit makin kronik dengan kanser ganas terlalu laju kalau makanan kesihatan walau harga ribu ribu mustahil hendak membantu setakat bagi cergas tetapi kanser mendadak naik hendak buat apa...di sini lah fungsi nya saya buat kan jus ini untuk membantu saat saat getir pesakit bila kimo tidak dapat membantu dan jika tanpa kimo pun boleh sembuh dengan kimo lagi lah laju tapi kalau tahap 4 berbeza dan kita kena berbincang dari hati ke hati dan saya akan syor kan kimo supaya lagi laju tetapi jika pesakit tidak mahu kimo kita tetap berbincang...ingat tuan tuan nyawa keutamaan..tahap 4 akhir memang perlu kimo kalau tetap degil baru kita ubat minum jus saja tapi kalau nak sembuh lebih mudah ambil 2 2 kimo dan minum jus kalau tahap 1 2 3 atau 4 awal tidak apa lagi..tahap 4 akhir kena kimo kalau tidak mahu jugak kita akan berbincang tapi itu pilihan tuan puan sendiri syor saya wajib kimo kalau tahap 4 kalau masih mampu dan sihat kalau sudah lemah tidak apa lah


berbalik cerita tadi..


keladi tikus..ada penjual membuat kapsul dan masukkan petikan surat khabar saintis malaysia buat kajian keladi tikus sembuhkan kanser....baguss bagus idea ini..bijak kan tetapi mana silap nya ??? silap nya adalah tidak mengunakan testimoni sendiri..setakat gunakan testimoni saintis buat kajian.....mestilah saintis itu guna dos dos bilangan kiraan tertentu dan tidak cakap pulak saintis itu gunakan kapsul syarikat dia...habis tentulah tidak berkesan....resepi ini asal nya dari indonesia...mereka rebus makan ubi keladi tikus asli sehari 3 hingga 5 biji dah macam 1 botol sebulan kapsul...jadi mana lah berkesan makan kapsul keladi tikus kalau tidak ikut resepi saintis betul betul..sekadar petikan saja saya pun boleh buat atau sesapa..masalah nya banyak pembeli,..maaf kadang kala sombong dan angkuh..cakap tidak mahu dengar beli jugak..last cari saya balik hendak berubat selepas kanser mrebak....kalau mereka jatuh lubang tuan puan pun hendak jatuh lubang jugak ke ?? fikir fikir kan lah..saya berhak bersuara sebab saya makin banyak pesakit sembuh jadi jangan lupa suara saya.keladi tikus tidak salah memang betul ubat seperti saintis buat kajin tetapi kena lah makan seperti mana saintis buat kajian..ini kapsul kecik....mana cukup...ingat kanser ini benda mudah ke makan kapsul saja mampu pulih???


Daun rerama...topik ini saya sudah ulas tetapi saya akan ulas lagi sekali untuk tuan puan faham dan ingat betul betul apa saya hendak cakap kan dan topik ini agak pedas dan panas sebab saya akan sindir sekali lagi..


tahu atau tidak di mana silap nya daun rerama bila tidak ikut resepi yang betul ??


jika resepi pegasas daun rerama malaysia seperti yang sedia maklum dalam surat khabar resepi beliau daun daun yang di petik sehelai sehelai lbih kurang 200 hingga 300 helai untuk 3 hari minum tetapi jadi silap bila ada penjual buat uncang teh campurkan kesemua sekali temasuk batang daun..akar adalah lah tapi banyak mana sangat...1 uncang untuk 3 hari minum...nampak tidak perbezaan dengan resepi asal ?? berbeza kan dan dalam  1 uncang adalah 5 hingga ke 6 helai daun yang lain batang batang..bila resepi sudah lari nak sembuh apa...mudah kan tapi orang biasa nampak mudah...sudah lama saya mendiam diri..tidak pernah bersuara..hari ini saya hendak bersuara sebab saya takut esok esok andai saya di cabut nyawa oleh allah.,..saya tidak dapat mencurah kan ilmu sekurang nya saya sudah laksanakan kewajipan saya sebagai seorang manusia dan hambanya..ok saya sambung cerita rerama tadi...     

daun adalah ubat penawar kanser,..akar pun penawar tetapi kadang kala tidak tahu berapa nisbah dan campurn.ada yang membeli rerama peket untuk rebus minum tetapi tidak baik pun kanser dan makin membesar macam mana hendak baik kalau formula sebenar tidak dapat*....


sebenar nya ilmu perlu mendalam sesuatu bidang...ini sakit kanser bukan resepi masakan rendang ayam.....buat ubat kanser sekadar ambil dekat google macam mana hendak sembuh...cuba tengok berapa ramai yang sembuh makan teh rerama uncang ??? tidak ada kan last hilang macam itu sahaja..dulu saya berdiam diri.


DURIAN BELANDA


Memang berkesan untuk kanser tapi yang menjadi masalah pembeli tidak tahu bezakan yang ubat daun ke buah...ho ho ho...ada pulak jenis kapsul dan uncang teh,..lupakan ke dua dua nya kalau dose tidak cukup..sukatan tidak tepat laju ja kanser naik



hari ini saya bersuara....jus saya pun campuran rerama,aprikot tetapi buah dan bukan biji,..sekadar syarat.durian belanda..dan herba herba rahsia terpilih..macam mudah kan..bila nampak mudah semua hendak buat sendiri..mula lah cari dalam internet tetapi resepi rumit dan khusus kalau mudah tentulah semua orang buat ubat...produk mereka berkesan ini tidak hancur termasuklah yang cecah sebulan rm45 ribu untuk rawat kanser ibarat resepi roti canai..nampak mudah tapi ada ke roti canai tuan puan ambil resepi dalam internet boleh jadi lembut gebu..sedap silap silap keras boleh lekat bekas gigi dekat roti canai dan tidak menjadi..sesuatu benda bukan lah mudah walau siapa pun anda..saya pun bukan pandai..saya cuma sampai kan perkara yang selama ini saya diam kan...saya pun manusia...derita kanser memang derita jadi saya tidak mahu ada kesilapan atau main main merapu pandai pandai nak merapu dalam masa yang singkat ini......sunguh sunguh lah dan betul betul.....berubat betul betul....kita kena serius....fikir fikir kan......jom lapang kan dada dan kita ubatkan tidak kisah lah anda pernah berubat luar negara ke atau dalam malaysia ke habis duit ribu ribu puluh puluh ribu....jangan bandingkan dengan rawatan saya melainkan anda sembuh berubat ke sana ke sini..jadi berubat dengan saya dengan berlapang dada..kenapa ubat saya murah walau sesetengah orang mahal walau saya banyak testimoni..


murah atau mahal bukan jaminan...yang penting kualiti

saya tidak tahulah kenapa ada orang buat ubat kanser sebulan hingga rm8000 yeke?? berkesan tengok kronik jugak ja..kalau saya jual mahal mahal habis orang orang yang tidak mampu beli ubat mahal mahal tengok saja ke ??? ingat jangan ambil kesempatan atas air mata pesakit jangan kaya atas pesakit walau ubat saya masih mahal sebotol hingga rm180 sebotol paling kurang 2 botol sebulan atau paling banyak 5 botol sebulan  walau pun masih tetap mahal tetapi ini lah yang saya mampu dalam merawat kes kes yang hebat lebih murah dari rawatan puluh puluh ribu tetapi tiada hasil..

ini lah yang saya mampu dengan segala kepakaran saya curah kan untuk hasil kan jus paling berkualiti tinggi dengan sekarang ada 3 jenis jus di bawah keluaran jenama yang sama jus infiniti,.jus muri plus dan jus lavoca plus..nanti saya akan terangkan apa perbezaan ketiga tiga jus ini






jus infiniti




jus infiniti adalah jus pertama keluaran syarikat saya iaitu jutawan herbs berasas kan bahan bahan herba warisan bonda saya..jus infiniti saya rasakan jus yang paling berkesan dalam Malaysia dan peringkat antarabangsa...kenapa saya bercakap macam ini sebab banyak pesakit saya sebelum datang kepada saya pernah gunakan pelbagai jenis produk produk hebat kalau produk hebat hebat ini berkesan tidak munkin mereka cari saya kan....


kelebihan jus infiniti tambah kan darah merah pada pesakit kanser sebab kekurangan darah merah adalah masalah utama yang membuat keadaan bertambah parah.kita boleh kesan kekurangan darah merah pada pesakit bila muka pucat...berdiri tidak mampu..lemah dan letih tambahan lagi pesakit membuat kimo..


jus infiniti mesra pesakit kimo.tidak panas dan tingkatkan selera makan tinggi pada pesakit kimo..selera makan jangan pandang rendah...rata rata pesakit kimo ada yang muntah sebab kimo dan tidak berdaya..cuba fahami kalau muntah muntah dan tidak berdaya serta lemah..darah pulak rendah..mesti kimo kena stop oleh doctor sementara sebab pesakit tidak mampu ikut kimo jadi kanser akan merebak masa ini lah...jadi ini lah guna nya jus infiniti suport kan kembali kesihatan dalam masa yang sama rawatkan kanser dengan berkesan dan jitu kalau pesakit tidak kimo pun sembuh ini kan pulak pesakit kimo.mestilah lagi laju lagi sembuh...


selain itu jus infiniti sesuai untuk saraf dan batu karang serta denggi dan juga batu dalam hempedu


untuk kanser memang terbaik seperti 1 kes pesakit kanser saya..kanser otak walau kimo tetapi masih muntah darah...darah kurang dan platlet darah rendah memnyebabkan darah menjadi cair dan bayangkan sampai 1 peringkat doctor tambah platlet darah dan tambah lagi tapi tetap rendah serta muntah darah sehinggakan doctor pangil waris untuk.....pahamkan doctor pangil waris sebab apa tapi kuasa allah...sampi sekarang sihat lagi.saya akan masukkan dalam testimoni saya kisah pesakit ini...ini lah guna jus infiniti..kita tidak bergantung kimo semata mata tanpa sokongan ubat apa apa...jus infiniti penting untuk suport kimo lagi berkesan








jus muri plus


jus muri plus adalah keluaran terbaru saya yang kedua untuk kanser..apa bezanya dengan infiniti ??

beza nya muri plus lebih laju berbanding infiniti dalam merawat kanser dan lebih dinamik dalam kes kes kanser berat sebab kanser sendiri ada gred gred kanser..pasif,..serdehana,.agresif jadi muri plus untuk yang agresif serta ganas...ibarat kan saya pengeluar  kereta lumba bmw..kira sudah keluarkan kereta yang laju dan hebat contoh infiniti tetapi keluarkan produk lagi berdaya saing untuk melawan kanser lagi laju lagi...jadi muri plus adalah terbaik Cuma tidak sesuai untuk pesakit membuat kimo..kimo sesuai dengan infiniti..sebab panas sedikit bila minum muri plus kesan nya macam minum 2 sudu madu sehari panas nya tetapi kekuatan laju seperti rawatan kimo pada pesakit




jus lavoca plus


syukur pada allah beri saya ilham untuk mengasilkan jus yang paling hebat antara ketiga tiga jus yang ada...ilham jus lavoca bermula masa merawat pesakit getir tahap 4 yang menghidap leukimia yang darah putih mencecah 340 bacaan tinggi sehingga darah menjadi likat doctor terpaksa masukan air agar darah menjadi cair..ikut kan ilmu doctor kes macam ini darah putih memang lambat turun tetapi dengan jus lavoca plus sehari bacaan putih turun dengan bacaan darah 20 darah putih turun setiap hari hingga menjadi normal pada sukatan 80 ml jus waktu pagi pagi 80 ml jus waktu malam jika kes tidak kronik 60 ml pagi 60 ml malam pun sudah memadai...pantas dan hebat..semua kuasa allah..saya hasilkan sebab dapat ilham dari pesakit leukimia...

untuk leukimia dan limfoma ia adalah jaguh terbaik yang handal dan untuk lain lain kanser ia adalah jaguh terhebat paling laju bebanding lain lain jus yang ada di dunia untuk penawar kanser selain kimo..
rumusan saya untuk kimo gunakan infiniti dan untuk pesakit tidak kimo gunakan muri plus serta jus lavoca plus boleh di gabungkan....untuk kanser tulang gunakan muri plus dan untuk limfoma serta leukimia gunakan lavoca plus untuk lain lain kanser gunakan jus lavoca plus dan jus muri terbaru yang paling hebat dan untuk pesakit kanser yang darah rendah serta lemah gabungkan jus infiniti dan lavoca plus dan jika kanser ke tulang gunakan jus muri plus untuk rawatan kanser tulang lebih khusus untuk tulang....sekurang kurang nya jangan berheti dalam masa 6 bulan atau 12 bulan untuk melihat kesan dan anda akan merasa kesan nya dalam merawat kanser yang hebat mengalahkan rawatan berbelas ribu atau berpuluh ribu....saya berhak bercakap begini jika testimony pesakit saya sudah banyak..apa yang saya masukan dalam laman web adalah testimony yang sebahagian kecil sahaja..nanti saya akan masukkan lagi banyak testimoni sehingga anda kagum.,,jangan terkejut nanti jenama saya akan menjadi testimoni dan rawatan kanser paling banyak dalam dunia serta cipta sejarah dunia....saya yakin dan optimus..insya allah.....jalan sudah ada..jom bersama saya..kita ubat kan sama sama..bangkitlah bukti kan kita mampu pulih,..sahut cabaran saya,...untuk pulih bersama sama keluaran saya...jika kita iklas kerna allah....allah akan bantu kita..sahut cabaran saya..berubat sampai baik selepas ini jangan sedih sedih lagi...penawar sudah temui


Lagi sekali tentang jus lavoca plus anda tidak akan temui mana mana produk setanding jus lavoca plus dalam perubatan dunia kanser kerana ia adalah ilham terbaik saya dan yang paling hebat pernah di hasilkan...anda akan lihat nanti makin lama testimoni saya akan pecah rekod dunia paling banyak pesakit sembuh kanser....saya yakin apa yang saya buatkan...insya allah...allah pemudahkan cara...jom ubatkan kanser dengan produk paling tebaik.sahut cabaran saya sama sama cipta rekod dunia perubatan dengan jus terhebat








Sedikit peringatan dari saya....jika anda merasa diri lemah semangat...tidak kuat semangat...tidak yakin atau cepat putus asa atau minum jus dalam sebulan dah hendak sembuh....lupa kan jus saya....jus saya cuma untuk orang kuat semangat hendak hidup..berjuang melawan kanser..semangat yang kuat dan jitu....walau esok hendak mati tapi tetap berjuang...bukan yang mudah putus asa...andai anda mudah putus asa...sehebat mana gila ubat itu pun tidak akan berkesan kalau semangat lemah....minum jus saya selama 6 bulan berterusan untuk dapat kesan terbaik.jika hajat cuma sebulan dah hendak sembuh ....baik anda lupakan sebab anda orang yang mudah tewas dan putus asa.....saya cuma mencari orang yang jiwa berkobar kobar hendak sembuh...saya tidak mencari jiwa yang pengecut...maaf jika kata kata saya berbisa....ingat memain ke ?kalau sakit kanser? Jadi nak berubat buat sunguh sunguh selama 6 bulan berterusan minum...baru nampak kesan terbaik.sekian





sekian dari saya mohd zuhairi bin noordin

pemilik dan pengasas jutawan herbs